بهترین زمان برای سفر به کیش
نوشته شده توسط : پناهی نیا

بهترین زمان برای سفر به کیش

 

بهترین زمان برای سفر به کیش

عوامل بسیاری در انتخاب زمان مناسب سفر دخیل هستند. آب و هوا، فستیوال ها و ارزان بودن هزینه سفر جزء معیارهای مهمی هستند که توسط گردشگران تور کیش از مشهد انتخاب می شود.

جزیره کیش اخیرا به قطب گردشگری ایران و جهان مبدل گشته است. این جزیره مرجانی از دیدنیهای جذاب و زیبای بسیاری برخوردار است.

به اعتقاد برخی از گردشگران بهترین زمان سفر به کیش تابستان می باشد از این رو خرید بلیط هواپیما کیش در تعطیلات تابستان، تقاضای بیشتری پیدا میکند و این افزایش تقاضا باعث افزایش بی رویه قیمت بلیط هواپیما در این زمان خواهد شد.

آیا تابستان بهترین زمان سفر به کیش است؟

با وجود اینکه فستیوال ها و رویدادهای متنوعی و جذابی در فصل تابستان در جزیره کیش برگزار میشوند، اما این یک باور اشتباهی است که بهترین زمان سفر به کیش تنها فصل تابستان است.

رطوبت هوای کیش در تابستان بیش از حد معمول می شود و بیرون رفتن و یا گشت و گذار در اطراف جزیره برایتان سخت خواهد تور کیش از شیراز بود.

بهترین فصل سفر به کیش از نظر آب و هوا

برای تجربه کردن هوای بارانی و استوایی نیازی نیست تا به کشور مالزی و یا نظیر آن سفر کنید. جزیره کیش یکی از منحصر به فردترین نوع از این آب و هوا را در ایران دارا می باشد.

در واقع بهترین زمان سفر به جزیره کیش بین ماه های دی تا اواخر فروردین یا اردیبهشت است. چرا که آب و هوای جزیره کیش خنک و لذت بخش خواهد بود. در ماه های دی، بهمن، اسفند، فروردین و اردبیهشت، دما و رطوبت جزیره کیش به حداقل میرسد و متوسط دمای کیش در این ماه ها معمولا بین 19 تا 22 درجه متغیر است. شما این فرصت را خواهید داشت تا از هتل تور کیش هتل شایگان خود بیرون بروید و در سطح جزیره به تفریح بپردازید.

بهترین فستیوال های کیش در تابستان، چرا؟

تعداد گردشگران تور کیش در فصل تابستان با توجه به گرم بودن بیش از حد هوای کیش به شدت کاهش پیدا می کند. از این رو، سازمان گردشگری جزیره کیش اقدام به برگزاری جشن و فستیوال های مختلف با تخفیف ویژه نموده است تا استقبال و رضایت گردشگران را به همراه داشته باشد. از جمله برنامه های ویژه ای که در این فصل برای گردشگران در نظر گرفته شده از جمله می توان به برنامه‌های شاد و مفرح مانند برنامه‌های متنوع ورزشی، کنسرت‌ها، جنگ‌های شبانه، تئاتر، نمایش، برپایی کارناوال‌های شادی، اهدای میلیون‌ها جایزه نقدی و غیرنقدی، آذین‌بندی خیابان‌های کیش که زیبایی آن‌ها را مخصوصا شب‌ها دو چندان می‌کند، را اشاره نمود.

جهت کسب اطلاع از تورهای لحظه آخری و آفر تور کیش با گروه تورهای کیش همراه باشید. همچنین با مراجعه به سایت تور کیش https://تورکيش.net می توانید از قیمت های ویژه تور کیش مطلع شوید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: بهترین زمان برای سفر به کیش,دانستنیهای سفر به کیش,توصیه های سفر به کیش,اخبار کیش,تازه های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: